Ai Shi Yong Heng

Sunday, November 05, 2006

夜色朦胧 云遮月,
独子徘徊 酒陪伴,
良久没见 内相思,
怨天怨地 怨一切,
雨中落泪 难分辨,
寒冷夜里 谁相伴,
随手扔瓶 转过头,
湿身慢步 方回亭...

近来, 有点懒懒的... 就连学校的课业也没啥心情去动... 想想就时间就快到了... 真糟糕...
SPCO 到中国的筹办也很棘手.. 还真希望大家能像一家人一起出国游玩.. 但是, 价钱真的不底... 人不能去,我也都能了解... 真希望学校能把价钱压底点...
倘若真的很少人可以去, 我将想办法取消这活动... 能否请大家都想办法一起筹钱.. :) 我现在也没啥信心能筹到钱... 但我是不会放弃一线希望的... 也希望大家能筹钱,把钱的问题放在一边... 若想去就陪同我们一起去吧...

相信大家最近看到我的MSN就会在想是谁得罪我... 哈哈哈. 就是SCO吹次中音唢呐的那个...
既然敢在背后讲我坏话,就应该敢认... 既然不敢认,还想办法把话转到别人最里... 莫名其妙...
还是别说那么多... 只会惹火我而已...

就此搁笔吧... 也没啥心情BLOG... 哈哈哈...

3 Comments:

Blogger ® ø ņ ğ § ² ™ said...

grrrr!! ur blog y so chim... all chinese.. haa! my cheena bad sia! haa!! =) hey. nid any help. do give me a call. regards the overseas trip. hmm. kind of realli expensive sia. lolx! the sch bad sia.. subsidise so little. haiz.. juz now i heard frm npco ppl. lst yr they went perth 7days 6nitex. onli pay 300+ sia... zzz!!!

11:27 AM  
Blogger AiShiYongHeng said...

so cheap??? argh... LOL.. thats amazing... Our sponcilship damn stingy... lol... i see the price also sian 1/2... blur....

1:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

well, if can't have an overseas trip then focus it on the concert coming up then! Prove to others that with your leadership, the orchestra can also produce sounds like last time! work hard!

10:41 AM  

Post a Comment

<< Home