Ai Shi Yong Heng

Monday, May 15, 2006

感想

Was this FO camp really successful?
Am i a good leader?

判逆行的我已变成了一个先考虑后果的人. 我把一切心思都放进去但得到的成果并不多. 我始终拥有不放弃的勇气... 但是现在的我可能不能在箱以前这样勇往直前.. 当我将我的100%奉献出来,我得到的评语是我还不够认真... 你们真的想看见100%认真的我吗? 难道你们不后悔? 倘若我太严肃,我怕会伤害到大家...

说话太直接会显得我很刻薄... 果然,做人真不容易... 我想把一切都做得票票亮亮.. 但我缺乏人手.. 更残忍的是有人的行为妨碍我做的更好... 现在,我开始怀疑我自己.. 我是否是个可靠的领导人... 我是否能把最好的呈现出来?

信心不是唾手可得的... 我的已逐渐的被摧毁... 或许我需要时间来充沛自己吧....
当你遇见困难时,你会继续奋斗或选择放弃呢???

4 Comments:

Blogger ® ø ņ ğ § ² ™ said...

whatever or whoever is stoppin u frm leading is never the main problem.

in order to realli guide and lead. firstly u have to cross over the barrier that u have.

i believe that ur batch will be a more successful 1 den mine. especially when u have all ur comm members standin by u. and not bringing u down.

though there are 1 or 2 thats causing alot of problems..
be it in de comm or not...
they are still the minority..

if i can go thru my though fight last yr..
i believe u can have it done much more better den me..

all the best...

8:44 PM  
Blogger XueQi said...

不是你做得不好。我相信你是全心全意地在领导和帮忙。她会这么说,是她缺乏判断能力。不是你不好。我觉得你已经做得很好了。你很棒。继续努力,我挺你!

9:26 PM  
Blogger XING fu ^ ZUAN shi said...

act nt U doing no good..it's just like tata.. i also duno wat to sae bt i noe you have done yr best.. & all spco pple seen it... dun be upset to yrslef... last time i also think i nt a good PR...though leng sae i was...there will be times when pple agrees & disgrees de..so u must nt think too much... as long u feel U r right & did yr best can le.. Jia you,xiao di! FOC did well! that's i FEEL!

9:32 AM  
Blogger AiShiYongHeng said...

谢谢大家的关心... :) 希望一切都顺顺利利... 大家也能够开开心心地合作....
YEAH!!!

9:30 AM  

Post a Comment

<< Home